Saturday, January 1, 2011

Semoga Rohnya dicucuri rahmat

Aku dan Nik panggil dia Ayam. xpastilah kenapa kan...hahha sbb ade satu drama tu, dia mcm ayam kot..ngeh33...


terkejut aku bace berita kat mstar kejap td ni..haih. baru tadi masa kat kenduri kak zue @ laman budaya, shah alam, ade sorang mamat ni sekali pandang mcm dia...tenung lame sket..dah xsame...tp ade iras lah kan...betul kan mira? rupa-rupanya dia dah xdek dah tym tu...

nak kate minat tu xdeklah sangat cuma suka tengok dia berlakon, lagi2 dalam adamaya, even menyampah..tp oklah...kan..hehehehe\

semopga rohnya dicucuri rahmat. Al-fatihah.

5 comments:

Anonymous said...

aku pon terkujat dgr berita ptg td.. innalillahh...

murni

NICK @ NADIA said...

yes yun aku pn tkejut gle.ila siap msg aku smlm ptg..nik ayam ko meninggal.ish fes bc msg cm sentap dah..xkn kot.upanye betul bc kt beutifulnara..arini pulun beli paper nk tgk sbb xpuas ati.betul jugak..innalillah

aku pn xtau cmne leh lekat ayam..tp yg psti aku suke die huhu even dakwan pn pelik nape aku minat kt die ;p sedihnye pasni xde dh hero macho ensem cm die :(

Yun said...

2la, qada' & qadar dia setakat itu aje..kita yang hidup ni macam mane lah kan nasibnya.

yam said...

Al-Fatihah untuk arwah...tp aku tertanya la...sape nak lakonkan watak dia dlm TIRAMISU...msti watak dia dimatikan pasni kan..

semut-terbersin said...

ahah..ko sorang algik panggil dia ayam..aku lupa..masa aku bace brite ni ptg tu, aku teringat nik je..tak teringat plak ko..huhu cam CNN je aku ni nak sebok2 sms korang..akakaka

innalillah..semoga rohnya dicucuri rahmat..al fatihah

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...