Sunday, February 6, 2011

Tak Ke mana

26-30 Jan 2011.

Memang tak ke mana-mana pon.oppss tapi sempat lag singgah Hj. Ismail beli cokelat 2-3 ketul utk keluarga & rakan-rakan. Selebihnya, memang berada sekitar hotel ini sahaja. Kalau boleh berlingkar dalam hotel jek takpe lah jugak kan.tapi apakan daya. itu hanya angan-angan mat jenin aku sahaja.
dan 4 hari tu memang penuh dengan aktiviti sahaja. tapi enjoy sebab banyak jugak gossip panas yang lagi sensasai dapat dikutip. giller kaki gossip rupenye aku nih ek. abaikan.bukan lah gossip apa pon. gossip pasal kerja jek daaaa...suspen jek kan..ahaks... well, program ni memang dapat merapatkan ukhwah. sekurang2nya mereka semua dah kenal siapakah YUN..huahuahuahua





Semoga apa yg di doakan oleh mereka di sana..akan di makbulkan. Amin.amin.amin ya rabbal'alamin


dan semoga dpt kembali ke tempat ini bukan untuk tujuan kerja..muahahaha impian tak nak kalahkan...ahaks...








------------------------------------------------------


aku tau ade yg menanti gambar..ha ape lagi..copy & paste lah yek...ahaks







No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...