Tuesday, April 19, 2011

Sambungan

hot mama






























kompem...memang suke yang ni

budak hensem kan






















aku suke yang ni jugak














kurus ko murni oii

hik hik



Happy Family




5 comments:

ck said...

apekah rahsie kelangsingan ibu veranaks due niee?? aku yg veranaks 0 semakin maju pule perkembangan semase! uwaaa..cepatlah sedar diri sblm terlambat!

Queenin Murni said...

phewiittt...kurus la sgt, ko tak tau berapa helai baju aku test sebelum kuar tu. hahahaha!

tenkiu tenkiu, geygeh upload mlm td.....
ko ada byk lagi mlm2 sunyi kat kedah tu oi... hehehhe

Akram said...

like

Yun said...

ck: cucube ko bace dengan nada berlainan ayat tu..hahahahaaa

murni: angle tu jek nmpk kurus..ahaks geygeh lah dah janji kan. tp mlm2 aku kat sini xsunyi lah..sbb aku bukan ddk hotel sorang2..aku ada housmate baru ape. hehehee

didi said...

yg seken neh sbijik muke akram lah. mcm fotostat gitu.

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...