Sunday, May 15, 2011

Bertapa Di rumah

Ada orang tanya...bukan...memang soalan pebret kot, apsal aku tak suka bertapa kat rumah sorang-sorang. ok, bukan tak boleh, memang boleh tapi ada limitnya. contohnya 24jam. dah ckp rehat & dah siap semua kerja. dah xtau nak tgk cerita apa kat TV, lepas tu mula-mula zarah-zarah dalam seluruh anggota aku ni meronta-ronta kan. yolah, aku ni bukan nya kuat menceceh tapi aku tokleh tak geng nak bersembang, gilla sawan tgk TV tapi senyap jek, xleh bg response. ishhhh ishhhh....aku study pon kena ada geng tau. ni kan tgk TV kan. kalo study sorang-sorang memang kompem aku dah sampai ke bulan & bintang kan

dah lah aku sekarang ni tidak ada kaitan dengan hobi Tidur kan. ni tym zaman dok asrama jek aku rasa. tengahari td hampir2 aku puasa lagi. tapi nasib baik ada orang buzz kat YM & then borak lebih kurang, terus setuju nk lunch sama. kesian kan orang kerja hari ahad ni. hehehheheee layan kan jek.

kalau kat kampung aku boleh lah bertapa kat rumah sebab mak or ayah aku kompem ada kan. kira geng sembang tu ada, paling paling pon, aku lepak kat luar tu kompem ada yang join. mak ngah aku ke, long munah aku ke...sesiapa lah, rumah aku kan dah jadi tempat derang lepak..hahahahaaa kira akan ada geng sembang lah even makcik-makcik pon. tapi not bad lah sembang, macam2 gossip & info boleh dapat. ahaks.

lari dari topik, sekarang pikir nak laksanakan apa sahaja yang terlintas di hati, bajet + masa + tenaga tolak tepi. macam masa utk menghirup oksigen ni makin berkurangan. terpaksa lah laksanakan sebelom terlambat. sementara di beri nikmat kesihatan & kekuatan tenaga.

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google