Friday, June 3, 2011

Kisah hobi dan gaji pertama

Aku terbace kisah ni sebelum aku mendapat panggilan ke kedah [klik sini]...cewahhhhh...xlah kire 2minggu yg lepas lah..aku nk buat entry ni.saranan en.keretamayat pasal ape patut anda buat dengan gaji pertama. tapi aku bukan gaji pertama. gaji pertama kau buat ape pon aku xpasti..xsilap aku..utk keje part time...gaji pertama aku..aku beli set vcd+mp3 player yg harga riban jugak lah. keji kan? hahahaha

oklah berbalik pada penceritaan. tajuk tu takde kena mengena ngan isi kandungan aku rasa. tabiat aku since beberapa tahun kebelakangan ni. actually tabiat since belajar. yolah nak tidur senang waktu malam, sebelum tidur tu cuba baca buku, kompem lah mata akan layu dengan mudahnya kan. hehehe sebab tu aku kena ada stok buku yang macam2 jenis kan. dan nak mudah letak tepi katil...hahaha lepas tu berterabur macam ni lah kan

ok rak ni murah jek. RM17 jek kot aku beli. sebab ada sale kat jusco. owh abaikan kotak intimate tu. aku kan kedekut, kotak free macam tu kenalah diguna pakai sampai lunyai kan. so, bila rasa buku t xjalan, carik sesi pembacaan yg lebih berat, maka mata pon akan memberat sama. hahahahaa

dan yg bawah tu koleksi majalah dan sampah sarap tah apa2. main sumbat ikut dan jek lah. kalau kat kg. rak2 buku aku..dah selamat aku sumbat kat bilik adik aku. makanya non ado buku utk sesi utk memberatkan mata. tapi, asal aku landing atas katil..kompem wassalam..hahahahaabest apat tidor kat kg. hehehehee

selain tu, aku akan membaca kalau rancangan kat TV tu tersangatlah bohsan. normally, aku beli buku ni 4-5bulan sekali. tapi kalau siang hari aku boring, aku suka lah lepak mph kat mid valley tu sambil baca buku secara percuma...hehehehehe

owh cuma nk buktikan yg saranan en.keretamayat tu memang aku telah laksanakan. xmahal pon harga buku..sbb boleh claim kat income tax..hehehehe


eh lupa plak, dalam byk2 buku tu kan...boleh dibilang berapa jek aku dah khatam..hehheehe ni stok since bulan 12 taun lepas..yg lain dah selamat pos balik kg.


oklah, selain mickey yg comel.aku ada satu lg barang comel, yang kompem semua orang nak..hahahaa tapi barang tertinggal kat KL. xleh lah nk snapkan..tunggu minggu depan k...insyallah aku tepek kat sini.



nota kaki: rasa ketagih nak membebel kat belog..hahahahaa

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google