Saturday, August 20, 2011

17 Ogos 2011

Tahun ni hari bertuah aku ni jatuh pada 17 Ramadhan, maka, public holiday utk negeri selangor. yeahhahahahaa...tapi ...tapi aku tak dapat cuti sebab ada Integration Workshop kat KL. sob sob. xpelah kan nak buat camno. dan bayangkanlah, keluar dari KL nak balik ke Kerinchi..hazabnya.....tuhan ajelah yang tau kan.takpe, alhamdulillah sampai rumah sebelum berbuka. dan niat nak tapau kek kat SC depan rumah tu kan. tapi tahap ketaklaratannakmenapak tu sangat lah xleh nak dikata apa..maka...aku hanya tapau




murtabak dekat PARAM jek. huhuhu. boleh lah..dan aku hanya makan separuh..separuh lagi aku bedal masa sahur......syukur alhamdulillah. simple & sederhana kan. jimat duit. hehehee



oklah seperti biasa, terima kasih daun keladi pada semua yg wish. tahun depan jgn lupa plak yek. hehehee alhamdulillah doa taun lepas dimakbulkan dan tahun ni semoga tahap kesihatan aku maintain seperti sediakala.



dan pada yang doa kan macam2 jenis doa...thanks alot..& .amin amin...amin ya rabbal'alamin.



nak membebel banyak pon xdek mood. sbb macam kena balik kedah jek esok..huwaaaaa xmo...xmo..kan malam 10 terakhir ni...tapi apakan daya...ada mereka kesah kan...



dan impian terakhir aku..semoga aku jek yang tahu..muahahaha..oklah..uols...10 malam terakhir ramadhan ni, semoga kita mendapat lebih keberkatan & melipat gandakan amal ibadat bersama2.


No comments:

Good Bye 2018

**pic from google