Monday, September 26, 2011

Masihkah kau ingat?

Special dedicate to Yam. Ko ingat lagi tak ketika ini? Pengalaman bermalam kat puncak ledang yang tak dapat di lupakan. dan nabilah yg comel. hehehe asiklah masalah nk qada' hajat jek kan. yg penting rindu nabila yg kecik ni sbb dah besau ni tak boleh nk ditimang2 lambung2 cam bihah kan.
selak-selak folder gambar terjumpa gambar ni. hehehee apsal lah tym ni xgemuk lagi yeh. uhuhuhu


3 comments:

yam said...

hahahah mstila igt beb..bl la nk naik ledang lg ni..

cyanamoose said...

wow!!! kantan kah itu???? sungguh kecik sekali!!!

Yun said...

yam: tu lah ntah bila lah blh naik ledang tu lg kan.

cyana: 7 taun lepas babe. kompem lah kurus kan.

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...