Wednesday, December 14, 2011

Tentang Dhia

Siapa layan cerita Dhia ni kat TV3, slot Akasia untuk tayangan bermula 7pm-8pm setiap Isnin-Khamis. Fouuhhh... siapa layan sila baca entry ni. siapa tak tengok, buatlah kerja lain yek ahaks. kang tak paham plak apa yang aku bebelkan.

ok, siapa tengok episode semalam sila teruskan membaca...uhuk. suspen tak semalam bila mummy Zikir cakap kat phone dengan tok bomoh tu then tibe-tibe mak Dhia ada kat belakang..kussssssss semangat lah kan. ahaks.. nak tanya suspend ke x? hahaha aku punya lah terkujat kan.

dan sapa nak bace sila teruskan, aku terpikir, ada jugak mak yang jahat macam tu sampai tergamak nak bagi anak sendiri makan darah kambing..uweekkkkk kembang tekak, kembang urat saraf aku kan. ish ish....

makin suspen kan? dan xsabar nak tunggu episode harini, tinggal beberapa episode jek lagi nak ke penghujungnya iaitu episode ke-28. dan aku rasa mak si Zikir tu mmg betul-betul gile, huh hantar ajelah ke tanjung rambutan. seram weh.....

Apa lah jadi harini ek? ish ish ish

Nota kaki: dan siapa tgk Cinta Elisya semalam. dah tamat ke cerita tu?

3 comments:

semut-terbersin said...

Kannnn? Saiko gila ku salmi tu! Haa padan muka! Aku rase dia try anto kat mak dhia, tp tak berjaya tu terpantul plak kat dia! Tu yg bepeluh2 nk pengsan tu! Padan muke! Tak sabo aku nk tgk ending dia!
Haah derang semua kate smlm cinta elysa tu last episode! Tp aku tk tgk!

Unknown said...

semlm pon aku tgk gak Tentang Dhia suspen habes mak si Dhia tu..haha

CInta Elysa da abes aku tgk..hihi pastu sambung tgk lak cite Bunga April

Unknown said...

semlm pon aku tgk gak Tentang Dhia suspen habes mak si Dhia tu..haha

CInta Elysa da abes aku tgk..hihi pastu sambung tgk lak cite Bunga April

Good Bye 2018

**pic from google