Friday, May 6, 2011

Seafood..seafood..seafood

mula-mula kena tayang air,


barulah ceria sket T_T
Tukang belanja malam tu.


cucube teka..air ape ni?



minum laici kang pon stress..


mau tak stress..manis gillak


kan tiqa kan...(@@)




ok, ni cicah utk kerang rebus


dan sebelum lupa, kitaorang gi makan kat Kuala Perlis. time ni ahad malam isnin kot.


gigihkan. even esoknya keje...tp kuala perlis cume 45min jek. mcm kat KL dari kerinchi nak makan kat SK jek kan.hehehee



ni kailan ikan masn. ke belacan..tp melekat lah rasa dia.



sambal belacan


wajib ada
melayu sejati katakan



ikan kerapu steam.


tak tahan bekas pon kena ikut bentuk ikan..heheh




mmg malam tu berlumba2 lah buang angin kan..


sebab..perati betul2...memang halia bersepah..aku suke jek makan halia kan.



kerang rebus...


tetibe teringat plan nk makan seafood kat jeram..


xsabar..xsabar





ulam-ulam sket...sebagai penyeri



sotong goreng tepung


kalau korang rasa menu yang sama jek..lebih kurang kan


semuanya bersebab,


kerana terpaksa ikut tekak orang yg ada elergi kan..


ikut aku...semua aku nak..ahaks



kedai terbabit





selamat masuk perut, semua senyap sebab kekenyangan


dan kerang rebus tak abis...terpaksa lah di tapau




sekian aktiviti makan-makan minggu terakhir sebelum budak2 rumah tu semua outstation..aku datang rumah mereka..mereka pon outstation jugak..last2 dah jadi mcm rumah sndr..hehehe




ape-ape pon..memang syiok dok ngan depa..ada jek plan nak makan sane sini..




i like 100X (*_*)v

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...