Monday, November 26, 2012

Bukan pura-pura bz

Balik melaka sekejap tp penatnya tuhan saja yang tahu.

Kunun smlm ajak mak ayah aku ronda2 melaka dr alai-alor gajah- masjid tanah- pantai puteri - bandar melaka.

Lepak jap kt pantai puteri.

Dan ofkos kena bawak budak ni kan

Danial skrg byk ckp tapi sebutir pon kitaorg tak paham. Ckp bahasa dia. Tapi rajin nau sembang. Tapi dalam kereta tgh majan kuih cakoi..blh plak dia terlepas ckp..KAU NAK? Terdiam n terkejut aku ngan adik aku sekejap. Tp dia maintain selamba tp lepas tu kembali bahasa jepun dia yg kami tak paham.

Kuat makan skrg ni. Tgh smlm msk aku dah suap dia semangkuk bubur lambuk. Dia abis makan aku plak makan bubur lambuk tu. Blh plak dia naik riba n. Parking baik n dok dian2 mintak di suapkn. Adushhh..dan mkn skrg nk yg ada rasa pedahs..mkn nasi ngan rendang ayam cilipadi. Relax je. payah lah if semua dia mkn kn.

Papepin mmg xlarat dah nk dukung dia lama2...sengal tangan lah jawabnya.

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...