Sunday, May 5, 2013

Page 125



Kejadian tgh semalam masa aku odw blk alai.masa ni dh sampai kg. Bukit duyung...tengah melayan lagu terima kasih by iamneeta...sbb aku tgh struggle nk cari tajuk lagu tu...sekali mmg tgh fokus kt tpt kejadian...tibe2 nmpk org mcm terpelanting.serius terkujat...nk slh siapa aku pn xpasti...jln tgh sesak sbb belah kanan ada kenduri kawen n belah kiri tu petrol pam..dan kt situ mmg kawasan bg laluan pd side sblh utk ke petrol pam...jln kete berderet..kancil tu xperasan motor tu tgh laju.kancil nk ke petrol pam..motor pon slh sbb kotak kuning tu kn kena bg laluan...motor nk jln terus tplaju sgt.kena lah slow..2-2salah... Rela yg bertugas pin mcm xde fungsi aku rasa. Macam2 hal. Makin pjg lah barisan kereta time tu.. Huh..cuma nk kate 45min kot nk lepas kn kereta aku dr jln tu..adoi..jem di melaka di mana2 shj

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...