Sunday, May 5, 2013

Page 125_2

Ish...ni musim kemerdekaan or musim mengundi? Budak macam-macam ni memang..ada je aktiviti dia.

Aku br balik dr bemban mlm tadi..tgk dia tgh hyper dok main dgn bendera...bkn bak tido asik lah nak bertekak dengan org lain. Tak reti dok diam betul.














Harini kitaorg boring giller plak kt rumah ni cz bdk macam-macam yg mashhaaam xde...lepas mengundi pagi td..derang blk segamat plak cz ibu dia nk mengundi plak. Dia ade serabut..dia xde rase pelik plak sbb xde sape yg blh disakat sampai melalak. Well tu aktiviti kitaorg sakat dia sampai melalak.manje sgt dgn atok..menyampah je kadang2 sbb mengada dan reti ddk diam. Ade je aktiviti buat org nk menjerit.

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...