Sunday, August 18, 2013

Page 230




 
 rajin plak aku update eh. ni lyza fwd td kad raya dr aku thn bila tah. dan gambarbni xsilap aku masa raya 2004. rindunya lah hai kat korang. rasanya aku patut plan 1 percutian or makan2 kot hujung tahun. nak harap raya mmg payah nak kumpulkan org. masing2 dah kawen kan kecuali aku ngan lyza je. xpe akan ku pikirkan nnt. hope menjadi.
 
 
 
 
Note: Menjawab kepada cadangan Kenanga -> Memang itulah impian, tapi nak kumpulkan 3orang dalam 1 masa pon payah....dah semua perjumpaan aku jugak yang ada...lain-lain akan berubah ikut keadaan dan lokasi dan masa...hope apa cadangan ko boleh dilaksanakan..Hajar, sila siap sedia umah parents ko ye...hehehehe

1 comment:

kemucup said...

kau kumpul sume org dlm gambar ni dan posing tempat yg sama..utk tahun-tahun akan datang...tgk perubahan..cool tau.

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...