Friday, November 15, 2013

Page 319

Uish sikit lagi nak page 365

Ni budak ni kan....pandai tu cari coklat yang maklong dia sorokkan. Boleh plak dia ingat kisah seminggu lepas. Ni muka abis feeling lah nak buat maklong geram kan. Muka tak boleh blah dapat jugak cokkelat ni..aduhai..siap ko danial..memang kena cubit nanti ni.

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...