Thursday, August 28, 2014

Raya @ Office

no booth kami tahun ni.
takde rezeki nak menang apa2 hadiah..
tapi laksa dan meehon sup terlajak laris seperti biasa. kol 2.30pm dah licin.
walaupun booth mengadap matahari.kami tetap maintain comel & cun

ni pura-pura aje lebih.,.. buklan tolong ceduk kuah pon

wanita2 control cunsss hehehee

bajet comel sangat lah tu kan

ok orang semua akan tertipu yang kak ton lah masak semuanya. kan kak ton kan..

macam dah kenapa aku Nampak kecik sangat kat hujung tu?
muskil sekali lagi

wahh rajin nya./. rajin membungkus kuah yang masih berbaki..tapi laksa dah xdek..huhuhu

and model wajib utk booth setiap tahun..

1 comment:

FARAH deeb said...

Wahh best ek siap booth bagai. Tingat plak dulu masa keje musti ada open opis. La ni dok ghumah takdok lew.. sendirik masak hado! Harhar! Jemput singgah: Jom Camping!

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...