Friday, October 24, 2008

Pilihanku

Ni dah masuk mood merapu meraban aku....almaklumlah after lunch ari jumaat..kompem lah lemau kan..dahlah break terlajak mase smpai kui 15.15pm baru masuk opis [sori boss, perkara ni tym dpt gaji jek..minggu-minggu seterusnya kami ala-ala budak nerd yg giller keroje di mana kami lepak dlm opis jek]

ooohh finally, aku berjaya membuat keputusan yg adil & maha memuaskan ati aku [xdelah rase bersalah sgt kan!] utk cuti deepavali ni..aku xdpt nk menghadirkan diri ke wedding-wedding kawan aku mau pon berpenat lelah naek ke gunung...hahahaa..aku membuat keputusan utk lepas sajok di KL sambil memfollow org belajar pasal protable flash..hope dpt lah lagi ilmu minggu ni kan..[alamak aku teringat..aku lom upload hasil sampah aku dr aktiviti shoot for fun 2!] hampesss..mcm org bz 25jam sehari jek aku ni kan?

So, xdelah igauan bergurau senda ngan rakan-rakan persekolah aku..& xdpt jugak aku melepaskan rindu pada ketenangan di atas puncak gunung [lg pon musim hujan..aku xdelah berani nak mendaki jugak kan]...ok lah...pehtu aku leh balik kampung...wah..xsabar sbb nak makan asam pedas..hehehe

1 comment:

cyanamoose said...

pergh!!! cepat benor ko nie... bile mase pulak ko dok depan PC merapu meraban nie.. huhu

Good Bye 2018

**pic from google