Wednesday, November 26, 2008

Al-Kisahnya Malam Semalam

25 November 2008 bertepat jam 8.50pm di bawah pintu gerbang Selangor..alah yg depan umah aku 2..bontot laling ku selamat dicium oleh seekor WAJA yg mana pemiliknya seorang India yg bernama Mr.kathi..ni sume gara-gara kancil depan aku yg tetibe jek break emergency..aku xtau sbb ape..nk kate depan dia ade kate..aku tgk jln clear jek...tetapi dia telah membuat break emergency yg aku pon terkejut lalu menekan break..aku berjaya utk tidak mencium bontot dia..sbb aku tau bontot dia kompem kureng enak baunyer..tetapi bontot laling ku yg dicium dek kerna bebau harum lah kot!



perasaan aku ketika itew? entah..xrase pape..cume agak cuak mendengar bunyi "gedebum" yg kuat...terus ke tepi jln..seb baek india 2 xlari mcm kes yg dulu 2 kan..so, bile aku tgk bontot laling aku..fouuuhhh selamat calar sikit jek..xde lah kemik bagai...seb baek dia nk bertanggungjawab..so, dia kate setel luar jek..hehehe :P so, aku kene hantar kat PJ jln222, tp aku xtau jln 2 di mana....wawawa kene servey lah sabtu nnt kot! aku seyes xtau nk wat ape...& aku xdek perasaan ketika itu..dah mls nk rase pape..lantak piiii lahhh!!!!!!!!



tapi agak kesian..sbb waja dia agak terok...huhuhuhu kemek bonet depan + bumper depan kemek jugak + plat no patah..huhuhu







Balik umah SMS mira tny dia tau ke x jln 222 itu di PJ..tp dia xtau...& lepas 2 call mak aku..aku ckp kene langgar mak aku dah cuak..aku siap leh gelak..kene marah seposen ngan mak aku kn..hahahhaa tapi alhamdulillah aku xdek pape...

7 comments:

miss Gee said...

huhu..hebat savvy nih...sib baik dgn waja..kalo dgn ford ranger...penyek laa..jadi sawi masak lomak!.

Queenin Murni said...

btul la... waja ciom savvy,waja kemek,savvy calar? wah.. kecik2 cili padi tau... aku rasa aku tau mana itu jln s222.. nak map, 20%... :P

Miss Uganda said...

kalau WQH aku kena langgar, harus banjir seri kembangan!! hehehe

*Yun* said...

2la aku jadik xberperasaan lak..malas nk pikir..janji berjalan lg!

dengar bunyik dia yg kuat mmg aku mengucap pjg pikirkan bontot laling aku bakal "k.e.m.e.k" tp alhamdulillah lah....calar balar sajoks...idopp savvy!

farie♀♥♂farihan said...

alohai, syiyan laling kaq yun! terguris siket bontot die... seb bek!~

chajuya said...

yun...aku nye ofis kan seberang jln 222 tuh..apara

*Yun* said...

know i know..where is jln 222 ok! mane aku tau jln 2 name jln 222 pdhal mmg selalu lalu...

2la len kalihafal jln + name jln skali..

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...