Tuesday, November 11, 2008

[Cuti]

Semalam kan aku cuti..so, aktiviti gossip aku pon cuti lah semalam..so, xdek cerita..tapi semalam ade kes laen di mana aku mmg naik hantu lah kn..mane x nyer opppsss silap intro lah...

al-kisah nye aku jadik naik hantu..pdhal mende ni small matter jek..huhuhu dah lame xnaik antu kan...erm ok..citer nyer bermula begini..aku g klinik teman mak aku wat check up lah..dah cuti dok kat kg kan..so, ape salahnyer merajinkan diri meneman ibunda ke klinik [teman g klinik xpe...kalo bab kene thn wad..aku kene tunggu ni...aku masuk mood tobat lah kn....] tunggu punye lah tunggu..mak aii lame ok! dah name pon klinik kerajaan [bkn xmo g klinik laen tp dah mmg mak aku kene check up kat klinik ni] semalam 2 dah mmg masuk agenda mak aku nyer appointment list kan..sbb doc mo check dia punyer tekanan darah....pehtu nk amik keputusan kandungan kolestrol + gule + ape2 tah pape tah yg dah di cek last week...ok aku naik anti disebabkan result tekanan darah 2 makin naik..ha amik ko mule lah start aku naik antu sbb non-stop nyer membebel..smpai lah ke rumah..oppsss aku xdelah masuk kategori anak derhaka..tp ibunda terchenta aku 2 mmg mcm 2..makan xleh nk kontrol ok! sume dia balun..aku dah cko..no more roti canai or nasik lomak or rendang or ape2 ajelah yg xleh makan ok! ayah aku sengeh jek aku membebel smlm..almaklumlah..aku jarang lah kn nak membebel...huhuhu sbb if aku call ka mak aku call ka kompem kalo aku tny..sihat ke x? mak aku taram ok jek...2 pon kalo reporter xbergaji aku kat umah 2 kene makan rasuah dek mak aku so..jawapan dia pon same....kalo mak aku xrasuah dia..kompem terbocor jugak secret resepi mak aku 2 kan... dah 2...doc lak kuarkan arahan..kene dtg klinik ari2 cek darah selama 2weeks...amik ko...seb baek my papa 2 dah mmg keje as pak supir skrg ni selain menjadi tukang kebun kat umah [hahaha 2la nasib org dah pencen ek?]penat jugak lah aku prum prang semlam..hahhaa [kuat bebel jugak aku ni rupernye] yolah smpai ibunda aku pon kene kn tempias dia..but ni tok kebaikan dia..so, ayah aku diberi tugas utk tidak membeli roti canai or nasik lomak tym pagi..hahahaha pehtu dengan selambe singgah family store aku angkut 2 bungkus quaker oat..ha mak makan jgn xmakan ok! raya aji nnt den balik mo spot check yeaaaaa....& no more kaffien..ni adik aku si tirah xleh harap sbb dia cepat rase kesian kat ibunda aku 2...so ari2 aku kene wat phone call mengingat ibunda terchenta aku tok makan ubat ok! [mak aku ni selalu sgt nk melupakan bab amik ubat ni..byk betul alasan..yg baser aku dgr..TERLUPE!] lagi bernasib baek..aku xdok serumah..aku jauh di mata kan...kalo x..kompem taik telinge mak aku cair ari2..hahahaha ohh lupe lak..kandungan gula ok! tp kolestrol ade sikit [tp baser jek doc kate]

aku siap pesan..jgn asik nk ade perasaan sayang kat makanan 2 jek..syg kat diri sendiri dulu ok! pehtu ngan adik-adik ipar aku kene sound..JGN MALAS! selambe ayam jek aku sound anak org ek...hahahaha dah lah arini dia nk balik Segamat..if dia mengadu kat ibunda dia plak..jenuh aku lak kene sound ngan ibunda aku balik..hahahaha eleh aku bkn sound ape pon..aku kn kakak ipar yg baek + sporting..juz sound sila tlg mak di dapur + kemas rumah yeaaaa...jgn kasik mak letih sgt! hahahaha tp dlm ati aku lak berkate sedemikian ["boleh x ko tlg masak jek kat dapur 2..hahhahaa"]tp aku masih baek diluaran + dlman ok! aku lom masuk phasa kEJI nak mendera anak org..aku tau..dia cam aku jugak..maseh darah mude..masih ade perasaaan MALAS dlm diri..huahuahuahua

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google