Thursday, November 6, 2008

Program "Lu Terharu Babe!"

Tanggal 5 November 2008 bersamaan Rabu or lebih senang...kisah ni berlaku semalam lah kan..bertepatan jam 1.00pm [kami baikkan..kuar lunch on time..tp lagi baek sbb xkuar lunch..hny lepak dlm meeting room jek] hehehee bertempat di Meeting Room Level 5 [alah depan meja Maria jek..meeting room ni...Ahli-ahli Exco yg terlibat dlm program "Lu Terharu Babe!" seperti di bawah:

Event Manager - Cik Kiyah the Bossy [ooppp..berangan nk arahkan mak munah wat kopi O]
Ajk Makanan - Marvik the interprem women [ooohhhh i hope i can make her invisible ok!]
Ajk Kebersihan a.k.a sampah - Shima the very lah suci bersih...
Ajk Pengambaran di Lokasi - Sharna the very lip lap women.. [hehehe...very da true...but baju dia not see the thru ok!]
Ajk Pengiring - Leena the Balun kasik licin nyer lady..hehehe [maap ya buk..jgn salahkan amba]
Ajk Ahli sufi - aku the pengawal keamanan [hehehe sbb depa ni over ok..ssh nak kawal!]
Ajk xterlibat - Wan the besdae gurl..hahahahaa

Program ni dpt berjalan ngan lancar di sebabkan Mc Delivery yg very da punctual ok! sbb Ajk Makanan dah mentioned..Order mesti smpai kui 12.45pm kat level 5, CP tower... nak wat majlis besar-besar...Event mgr xcukup budget & xsempat nak carik sponsor kan..so, kami wat ala kadar ngan kutipan derma kilat dr Ahli exco yg terlibat...huhuhu

Program yg serba serderhana ini sungguh meriah & berjalan ngan lancar sekali..terima kasih sume exco-exco yg terlibat atas kerjasama anda semua..kami harap dpt dilaksankan program sedemikian tok mase2 akan dtg...semoga ikatan ukhwah xkn terputus lah kn..heheh sebenarnyer sape lah yg nak membising suasana kat opis ni kalo bukan kite..betul x?

Objektif program: Menteharu kan perasaan si Wan noor faridah
Misi program : semua gembira sambil mengenyangkan perut
Visi program: Mensuprised kan subjek yg di suspek


** Happy Birthday to you**

May God Bless You & Taun depan kawen ok!

Adakah kami ni lawyer? or lawyer buruk?

Aksi-aski yg boleh ditiru ketika dipejabat :)


Mane aku?...xaci!!!


Tinggi - Rendahnye - Tinggi - Rendah - Tinggi - Rendah - Rendah lagi

boleh tunggu aku x..ni asik aku jek tertinggal

Yun - Maria ke Mariam? - Wan - Shima - Sharna - Kiyah - Leena

tarararapappa..I'm loving it!

ni lah hasil aku buat dr Word + Paint [heheh adobe xdek ok dlm laptop ni!]

Hipotesis 1: Wan mmg xsuspek pon
Hipotesis 2: kami ni mmg pandai simpan rahsia
Kesimpulan: kami semua kenyang makan Mc D jek..& Wan gumbira ngan suprised yg kami plan ni..hehehe secare keseluruhan 10bintang tok kami semua..hehehe

6 comments:

cyanamoose said...

ebattnyer... nnt aku pun mo gune word n paint!!!! sbb tensi keje ko jd makin ebat... bley crop sume... cayalah

Unknown said...

yunnn terharu den ...hehe...and kelas lah citer2 ko bebbb..hehehhe
memang beshhhhhhhh
anywayy..memang korang the besh...u rock galzzzz...thanks to all..really appreciate it..memang tersupriselah..ehhehehehhe..emmmuahhhhhhh

LeENa said...

huwahahahah.. ku suka hasil nukilan mu itu... sungguh mengasyikkan... ku juga terharu..

ck said...

cannnteemmmm.....
aku suke asel keje2 mung iniii..
aku mmg wonder dgn asel keje begambo ginian...
rs semangkin tak penyabo pule aku utk memiliki sekotak laptop...
buleh le aku mengerop bagai gambo2 ku ginian...eeehehehe....kelesss...

marvicn.com said...

ader kelazzz la cerita kau nie..aku nak copy & paste utk thesis aku pon boleh gak...

dgn tajuk: Cara nak surprisekan bufday girl

Queenin Murni said...

wahaa... sgt jeles melihat gambar aksi.. cantiksss...

Good Bye 2018

**pic from google