Tuesday, December 30, 2008

Kenduri kahwen Nik & Dakwan

Finally, turn nik pon sampai..maka ia telah diiktiraf sebagai penutup tirai 2008 bg musim kawen budak 10L.. so, next episode serang kenduri kawen budal 10L adalah next year..sape nyer majlis..sila lah buat press conference ngan kadar segera..takut bakal berlaku perebutan tarikh lagi seperti yg terjadik sebelom ini...hehehe tapi ade yg dah mcm nak pilih tarikh..sape tu..aku xsure sgt..masih lg angin baru nk bertiup..pokok lom bergoyang..so wait & see ok!

Majlis nik ni selamat diraikan oleh semua ahli keluarga & tetamu yg hadir...apa yg aku tau depa ni kenal dlm dah 2taun jugak kot..melalui si marini&hubby nyer si wanshah..hehehe mcm mane 2..aku xbrape pasti..sbb si dakwan ni kawan kepada marini&wanshah..kire skulmate bdk ber2 lah 2...
ape pon nik...ko nmpk comei ari2...even adelah sket yg ko cam segan ke ape ngan ade yg xkene sket kat make up..but xnmpk lah...kire ok sgt 2...yg pasti aku sukak baju ko..hehehehe lawa gitew

dakwan ni..budak melaka...aku rase budak 10L mmg suke org melaka kot..hehehe sbb rase nyer nnt akan ade 3org yg kawen ngan org melaka..sbb skrg dah 2 org kn..hehhee kire marketable jugak lah mamat-mamat melaka ni..ngeh33
ni lak pose kat umah makcik mane tah..name lak aku lupe nk tny..tp seyes umah dia ala2 klasik gitew...thanx alot utk makcik 2 sbb benarkan kitaorg posing sakan kat umah dia..hehehe



Nota kaki: to nik & dakwan selamat pengantin baru & semoga kekal selamanya...hadiah jgn lupe claim nnt..aku lupe lah nk beli..ngeh33

1 comment:

cyanamoose said...

wahhhh!!!! aku suke gmbo no 3 tu... comel banget!

to nik and dakwan... congratulations..on ur wedding... suker baju korang.

Good Bye 2018

**pic from google