Wednesday, January 28, 2009

Adam Jejakkan kaki di Melaka

Alhamdulillah, Adam berjaya menjejakkan kaki ke Melaka..kalo sebelom ini..hanya melalui highway utara selatan jek..utk ke JB [betol x?] hehehehee aku men taram, ingat2 lupe ape yg Mama dia dok citer..tp ade lah kene mengena ngan Johor kan...Faces of Adam





Tujuan Utama: memang nak jalan-jalan kat Melaka utk carik penat...mama dia teringin kot nk nek Menara taming Sari..huhuhu :P


Subjek sasaran : Kenduri kawen di umah Pakcik Burn kat Kg.Ayer Limau, Masjid Tanah di mana, anak dia yg kawen..xdek kene mengena ngan kami pon..janji balun makan FREE..tp smbil makan aku teringat Udang Rimau yg mak aku nk masak aritu..so, simpan pewut sket lah..kasik ade ruang lagi tok aku balun balik nnt...[Ko ingat senang ke nk jadik alasan saje2 nak g jalan2...hahahaa]


Suasana Kawasan Kejadian: mak aiii..penuh sesak ok! hazab nk carik parking....


Service tok Menara Taming Sari: Bagus..sbb xyah tgu lame sgt time beratur [kalo dia wat seat utk 10org sekali naek..mau kene sumpah kn]


Yang Ditinggalkan: Bau kentut kat area Banda Hilir tu yea...kekeke





Nota Kaki: Asal pakai baju kurung jek..aku naek menara taming sari...asal ke menara taming sari..kene pakai baju kurung..wawawawa :P

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google