Wednesday, January 7, 2009

Kisah Penang Di serang

Kisah ni telah aku ceritakan dlm FP Aku seperti biasalah kan...aku kan malas nk update bende yg same kat tpt berlainan..kalo aku rajin & mood baek jek..aku akan lakukan..tp bende ni mmg jarang sekali berlaku..but kali ni aku ala2 rajin sikit jek...sbb aku mo buat rumusan jek dr penjelajahan seketika aku ke Penang.
ni dia, Roti & sup ayam..layan ok! so, next tym aku ke Penang..mmg aku makan mende alah ni jek..pehtu order cendol satu...huhuhu mmg sodap...
ha, aku sempat jugak singgah tpt menyeramkan ni..hehehe singgah bace serapah kat kubur Francis Light sempena Xmas [xdek makne kn]..aku pg sini actually nk try shoot jek dlm suasana suram kn...
ha tpt wajib lah kot singgah..iaitu Padang kota..aku ingat dulu mase aku mai..aku makan Sotong Kangkung ngan kerang bakar...huhuhu :P tp kali ni..aku dtg cume seketika utk menembak sedas-2dAS tembakan aje
Tujuan utama ke Penang itu adalah, hehehe ape lagi..makan nasik minyak lah kn..serang kenduri kawen kat kompleks tabung aji..yg kawen pd aritu si haiza&irfan which is mira nyer ex-opismate..so, ramai lah budak modular yg aku jumpe..cume si idan xjoin sbb idan sibok ke cameron..huhuhu
dan macam baser...aku pegi ngan Mira lah kn..huhuhu tapi tolong lah..aku sendirik xsanggup nak tgk gamba aku yg gemoks ni! fouhhh~~

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google