Friday, January 2, 2009

Owh...ni kah permulaan nya?

Terpakse mulekan ari pertama keje di taun baru ni ngan menjawab Tag nih..huh mmg hampesss lah kn..seb baek simple..kalo x...mmg haram jadah lah aku xjawab nyer..ngeh33


-------------------------------------------------

Tag: Rules and Regulations :




1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda.



2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.



3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal



4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi.



--------------------------------------------------------

Jawapan 1: Aku jawab begini ok~~~



1- Semua org panggil aku Yun..aku pon xtau nape depa xgune name Dlm IC aku iaitu "Khairunnisa"

2- Tapi mak aku Panggil aku Khairun [nmpk baek sket]..hehehe

3- Aku ni berasal dr Kg. Alai [aku nk tulis jugak..even ramai yg xtau..Alai ni kat mane..hehehe]

4- Dah 3 taun aku dok kat Flat Kg. kerinchi tu...hehehe

5- Aku masih samar-samar memikirkan ape aku nak buat taun ni..huhuuhu :P [xdek kene mengena langsung]

6- Aku seorang yg senang nak tido..sebenarnya nak kate..aku ni kalo tidor..mmg tido mampos..ala-ala xsedor diri gitew

7- Semalam kene marah ngan Mak..pasal lupe diri tang Bab Balik Kg..hehehe [aku mls nak blk sebenornye..kene marah pon..aku tadah telinge ajelah]

8- owh lupe...arini aku start masuk kui 8am-5pm...yeaaaa balik awal arini..hehehe

9- Aku rase aku kene beli jam baru..tapi aku masih xbeli lagi [sbb nyer xdek budget lagi..hahaha]

10- tepon tangan aku dah wat perangai yg thp perangai tah pape jek..mengalahkan mat rempit jek lagaknyer...tensen aku..tp aku masih SETIA..xnak menggantikan nye lg..[pdhal aku xdek budget ok!]

11- Skrg aku ngah dok kat kusi depan PC aku sambil menaip jawapan mengarut aku pasal tag ni..dlm kubikal kejong aku ha..

12- Aku tgh serabut otak sbb pikir nak balik ke x weekend ni...tp kalo blk pon..sabtu ptg lah baru leh berangkat ke Melaka

13- Kalo aku xnak wat keje arini blh x? Halal ke gaji aku arini? hehehe

14- Aku paling bengang bile org tny name sebenar aku..pehtu bile aku dah bgtau..tp depa gelakkan...mmg lepas ni ade kes mcm ni..aku nk penyekeh jek org tu..

15- Uiks letey aku jwb soalan ni..tp TAK abis-abis lagi...Aku letey ok!

16- abis pon ha...aku nk say "Terimaaaa lah kAsiihhh" bebanyak kat org yg menTag aku ni kan..adios

-------------------------------------------------------


Jawapan 2: erm malas nk pikir lah...sape nk jawab..sila lah...


-------------------------------------------------------


Jawapan 3: budak yg MenTag aku ini ialah
"Sarah"

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google