Wednesday, February 18, 2009

13 + 3

Kenapa ngan 13...& kenapa ngan 3...tiada kene mengena ngan tarikh ataupon nombor ekor ok! Cume bagi nepal-nepal semalaysia...mmg paham lah kot..ape itu 13 dan ape itu 3 dalam kehidupan mereka seharian..

Ape kate nepal? sila komen sket....

Persoalannya: ade nepal yg bace blog aku ke? hahahahahaa larikkkkk!

Ok kite mulakan dengan bismillah yeaa....13 itu adalah jumlah jam pertama aku tido mase ahad tu...sabtu mlm ahad...opppss dah mmg ahad pon mase aku tido tu..sbb aku smpai umah around 1am dr amik buku dr abg aku kat kota kemuning..pehtu aku layan TV..movie apetah kat TV3..lawak jugak lah..smpai 2.30am..pehtu sambung tgk bola...argentina lawan mane tah..lupe lak..sbb aku dah start lalok tym tu.....pehtu aku layan AFC...hehehe channel wajib layan ok! erm dah xlarat dah time tu..jam nak dekat kui 3am..aku masuk tido...so, aku tido ala2 org pengsan yg dah lame xpengsan..di mana 13 jam berikutnya baru aku bangun ok! gile x gile..dah lame xwat keje mcm ni..kebiasaan ni berlaku mase zaman2 aku belajar dulu jek kan...

kui 3lebih pm baru aku bgn ok! tiada rase peneng maupon weng-weng ketika itu..ape yg rase ade lah..aku rase segar & xmengantok lagi..hehehe aktiviti baser lepas bgn tido kan gosok gigi-mandi-basuh baju lepas tu mcm nak makan..so, aku pon kuar lah [jejak kaki ke tanah jugak kan] panaskan enjin kete..teros aku cargas ke pantai dalam tok carik sesuap nasik..tp dah smpai situ..aku cam rase xlapar ok..xdek napsu nak makan..so, aku lak kesian kat laling aku yg dah capuk ngan debu-debu kota + taik burung yg xmakan saman..so, aku ngan rela ari menganto laling ku ke SPA Auto..hik22..dalam 20minit laling ku dah segar macam aku..hahahaha ni lepas sebulan lebih aku xbasuh kete ok! gile pemalas kan...kan... dah settle aku balik umah blk...hehehe dlm kuil 4lbh dah smpai..tp napsu tido aku 2 masih ade..di mana..balik..aku teros layan novel yg xabis2 tu..tp xsampai 3 baris..aku selamat belayar ke Jamaica...ahahahahaaa giller dasat kan...aku tido smpai lepas maghrib..di mana kui 8pm baru aku sedor...yg ni aku name kan +3 sbb tambah lagi 3jam aku tido...lepas tu follow osmate aku g Kajang, g collect dia nye kek comei kat kak ita..hehehee & join dia mensuprised org yg tersayang pehtu teros balik kerinchi & aku pon sambung tido balik sbb esok kan keje...kang aku jugak yg lalok dlm opis tu..hehehehe

tamat lah kisah 13 + 3 aku... ntah bile lah lagi nak merasa 13 + 3 ni..kekekekekee

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google