Thursday, February 19, 2009

Hujan lah ..

Aku xtau nak watpe..keje mmg ade..tp 2 kene tgu turn eh..aku tgh tgu feedback dr BIMB tang text file yg aku anto..aku nk tgk outputnye...selagi xsiap tu..malas nk pkr yg len..lmbt lak depa ni nak reply blk...so, meh layan entry baru...aku type xlame..5 min jek pon

ha citer ni jumaat yg lepas...jumpe yam kat mid valley tok amik blk external hardisk aku yg tertinggal kat umah dia..hehehehe
so ni lah ahli jemaah utk lunch ari tu di pizza
* From left - Yam - aku - Sharna*

Murni marah sbb makan pizza..xboikot kate dia..tp bkn ke depa dah kuar kan surat penjelasan...kalo salah jugak..depa tanggung je lah kan...sbb dah malas pkr dah..kalo suh kak sharna..kompem kene serang little penang cafe..sbb mo teh ais..hik22
ni dia menu aritu...tp kesian yam kene CBB malam tu..maybe nasik dia tu kot..kekeke seb baek aku xlayan nasik tu jugak kan..hehehehe

5 comments:

amoi said...

boikot! boikot! haha...aku skrg pun boikot...susah giler duh...nescafe kegemaran dah takleh minum...apatah lagi megi...huhu...

weh tanya sket...ko buat SAP kah?

cyanamoose said...

to mrs murni a.k.a mama qiqie.. weols boikot McD jek sbb tkde penjelasan terperinci ttg source nyer.. lgpun miss yun tkmo p pekena teh ais.. terpakse la den pollow dier. huhu. yg penting akak mkn pizza paling byk.. hiks

Yun said...

to amoi: erm aku xbuat SAP lah...tp SPM aku hampir2 SAP..hik33

pehtukan..ko hny nescafe..aku ni lg lah..meroyan ok xleh minom MILO pebret i...

to cyana: http://knizam.com/come-on-mcdonalds-malaysia-sila-buat-kenyataan-yang-anda-mengutuk-sekeras2nya-serangan-israel-ke-atas-bumi-palestin-ok/

bace kat link tu..Mc D dah kuarkan//t kompius jugak kn..hik33

2la murni..dia balun 4 slice ok..aku mkn 2 jek...hehehee

amoi said...

haha...milo aku dah dpt penggantinya = vico...lebih kurang jek rasanya...nescafe lom dpt pengganti lagi..huhu...mcD penggantinya ramly burger ok! pizza leh ganti ngan shakey's...lagi sedap dari pizza hut ok!

Yun said...

hehehe bagos nye idea...
ramly burger mmg lg sodap dr Mc d ma..lagi2 ramly burger abg kat depan tangga nak naik ke vista tu..hahhaha

2la MILO aku gantikan ngan OVALTINE ngan VICO jugak..blh lah...seb bek aku bkn fan nescafe cam ko..tp aku minom jek kopi cap mancis yg ala2 kopi kluang station tu...

Good Bye 2018

**pic from google