Thursday, February 19, 2009

Trend terbaru

Aku mule rase mengantok..sbb arini lunch makan nasik ngan ayam [mcm lauk sharna jek]..sambil2 nak lawan rase mengantok..aku pon layan bace email yg byk giller ni..& terjumpe 1 email ni ha..rase cam best nak share kan..so, layannnnn

Sape-sape yg suke TIDo..hehehe sesuwai lah sangat tok gunekan fesyen ni...

macam ala-ala tudung kan?
xyah nk pikul bantal tu kan..& xyah pikir nk beli tudung ape
ha senang kan nak tido dlm tren

wow dlm flight pon boleh ma...di mana-mana saja pon boleh

tah ape-ape tah: amacam ok x? hehehee...mcm2 lah kreativiti org ek...

2 comments:

amoi said...

satu keje plak nak usung bantal kat kepala..hahaha...baik bawak bantal angin...err...tapi kena tiup plak ek...ahahaha...

blur42nd said...

sape suh ko usung kn..kan dah letak kat kepala..ala2 pakai tudung lah tu..tp tudung bergelembong..hik22

style ni more prektikel than bantal tiub ok..kang somput camno nk tiup???camne?

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...