Friday, March 20, 2009

Pingu@Sg. petani, Kedah

Aku xtau nak letak ni under kategori ape kan..

Pehtu xtau lah betol ke idak...lokasi ni kat Sg. Petani..sbb aku dpt kat email...lawak jek..tp kesian kat budak tu sbb jadik bahan gelak kan...

tapi....xpe...sbb kerana gamba ni..leh lah kurang rase stress org yg tgh bengang ngan keje-keje mereka yg melambak tu kan...:P

bapak dia pon satu..yea pon nak elak anak dr pancaran UV....pakai kan lah sun block jek..xyah lah pakai kn baju lagu tu...:P

6 comments:

Nyoi said...

HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA.....AKAQ terus CERI DE BERI KAT OPIS..SEMBELIT TIADA LAGHIK...UALL!...

fAriefArihan said...

hahaha...orang gelak tak sudah lagii nie....hahaha

anonymous said...

asam keping btul!!

dewman said...

huhuhuhu pingu berkaki pink. Kelakar ok!!!

dd said...

nyumel la dia.ish.

blur42nd said...

kowang jgn main-main...kaki pink dia cap crocs tau! tp crocs made in thailand :P

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...