Friday, April 24, 2009

Salah Aku

Aku xtau mcm mane nk gambarkan perasaan aku pd waktu ni sebabnye aku terlepas yang ini...ohh TIDAKK!!

tapi MEMANG kesalahan aku lah..sbb dah lame xmasok forum fotomedia ni & TAK ALERT Langsung pasal nih...aishh aishh

xpe hope ade lah lagi program macam tu & ade rezeki lak utk aku join...fouhhh...hope ade lagi...


nota kaki: Tgh pikir nak outing kat mane? & nak shot tema ape?

2 comments:

Queenin Murni said...

outing kat mana2.. tema adam rifqie..
hahahah!

blur42nd said...

boleh jek...xdek mslh...
cume mase yg sesuwai jek xdek lg

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...