Monday, April 13, 2009

Tahniah Nabil

Malam smlm..xdapat aku tgk Si Merlin ku yg ensem...tp aku dpt tgk Nabil angkut 3 trofi.... Tahniah Nabil!! it's ur turn plak...kire zaman ko lak lah...zaman mawi dah berlalu...Xpe Mawi..ko dah dpt Isteri yg comei kan..hehehe & dah jadik jutawan kan..xpe skrg turn Nabil plak...sape kat Pelawak xditerima dlm Industri glemer ni kan..xpe dah Membuktikan..yang Pelawak pon ade classs!! cayalah.......

Nabil Y trofi nya...[gamba dr bharian.com.my]

Keputusan utk "Abpbh 2008" :
Siti menang tanpa rase tergugat ngan pencabar nya...dah 12 kali..12 taun..trofi tu dia punye..hehehe pape pon..aku sukak giller baju dia mase dia nyanyi lagu Di Taman Teman...aku suke jek lah tgk.. sbb aku xleh pakai baju camtu..kang ade yg jatuh rahang xpon ade yg tercabit jantung plak..xkenal mane 1 siti..mane 1 yun..hehehe:P

owh pasal nabil lagi.... erm pape pon aku doakan semoga ko berbahagia ngan si irma..nampak cam serasi jek..xpe aku restu jek hubungan kalian [mcm aku ni ex-GF nabil lak rupernye...hehehe] xpe mlm td kome dah sedondon merah kan..auwwww..pape pon..tingkat kan prestasi..kurang kan kontroversi ok!

pehtu aku nak cakap jugak....Cikgu Lynda five-six-seven-eight pon malatop ok! makin berseri2 ibu mengandung itew..pape pon..semoga baby nya sehat ajo di dlm pewut itu....

Nota kaki: xpe..mawi dah byk kete..kasik kat nabil plak lah kan...huhuhu :P & Tahniah kepada semua yg dpt trofi..:) & kene ingat "kite semua pemenang..tiada pengalah"-kata vince

4 comments:

amoi said...

aku tak tgk abis...ngantuk...eh nabil tu kapel ngan irma hasmie itukah?ke irma mana ni?

blur42nd said...

ha ah lah...irma hasmie lah si ex-gf farid kamil itu..sape lagi kan..kan...hehehe aku dah ala2 zubir dah ni...gossip artis..

amoi said...

la ye ke?siyes baru tau..dulu dia kapel ngan anak org kuat tv3 kan?hoho...gossip2

blur42nd said...

hehehe bace bharian smlm ajolah..
yg anak sumbodi tv3 tu aku angin bertiup xsampai kat cuping telinge aku plak..

tu lah..dah mcm odah plak kite ni kan..dok gossip artis..hehehe

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...