Monday, April 13, 2009

Teringin...

Sesekali ku rasa teringin Melewati hatimu yang dingin Mendengar keluh resah Semenjak kau kehilanganku

oppss silap channel lah...aku bukan nak nyanyi lagu nih..tp....aku teringin nak....nak .... nak... alamak... lupe plak...jap eh***


owh ok.... aku teringin nak...

tadaaaaaa.....


makan kuih ni..even baru jek 2 minggu lepas makan..mase aku balik kampung tu kan..tp nak lagi lah rase nye...sbb ni lah kuih pebret I tau... al-maklomlah org kampong kene lah sukak pd kuih kampong jugak..len lah...org bando..dok makan kekcawan jek kan..

xpe nak call mak lah..suh dia sediakan air gula tu siap-siap..nnt aku nk buat senang sket...owh lupe air gule tu kene sejukkan..lagi sejukk lagi baguih..hehehe

ok....dah terbau-bau kat idung aku aroma kuih nih....erm pehtu nak makan puteri ayu jugak lah..ish..ish..napsu..napsu...

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...