Friday, May 8, 2009

Tag By Ila

dah lame xdapat tag nih...

rase mcm bebas jek xyah nk jawab soalan ke ape kan..

tp kali ni...

terkene lagi..xleh nk ngelak lg...hehehe

xpe Ila bukan selalu pon menyusahkan aku [ssh ke jwb TAG ni?...sumtime lah...sumtime lagi...best jugak..sbb dia jadik best..bile ko xtau nak wat ape ketika di opis...hahahaa]

Rules:

1.Anda perlu printscreen wallpaper/background desktop anda yang tengah guna sekarang. Jangan tipu2 tau.... (ok aku xkan tipu punye...mmg inilah rupe dekstop aku....mak eihhh serabut nye mengalahkan kepala hotak aku ketika peneng ok!)




2.Bgtau nape anda suke wallpaper anda itu...
hahaha ntah..aku pon xdek perasaan nak kate aku suke ke idak....dah ni jek yg ade dr awal..layan kan ajo...

opsss maybe sbb color dia kot...yg light2 purple gitew....


3. Tag 10 people...
ramai tu...huhuhu jap...aku kire cukup ke idak... murni, sharna, azizul (opss name penuh), sazulya, dewi, yam, didi, mira, sepul (clone abg aron..alamak terlebih sudah!), & sarah...fouhhh cukop pong

4 comments:

semut-terbersin said...

mak aih penuhnye desktop ko ngan icons!

blur42nd said...

hehehe

2la..ko jgn ingat ko nye serabut,..aku punye lg serabut ok!

tp ni lah dia dekstop aku..semua aku save kat dekstop sbb mls nk bukak tpt len...tgk jek dekstop..nmpk semua...hahahaaa

Mia Amor Kenanga said...

AIYOOQQ...SAPA AZIZUL TU?...NAK KENAL LA..AUWW

blur42nd said...

bak meh address umah + no acc bank... nnt i pass kan kat Azizul tu :P

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...