Tuesday, May 5, 2009

Wajah-wajah disebalik

wah..lauknya sungguh enak..

aik xdek nasik minyak..beriani ke? nasik lauk kampung aja??

rajin nye lah makcik order kuih muih ni

aku nak ni..itu pon nak jugak..nak jugak..nak jugak!

lah ...lawa nye...

lawanye box ni.....ahaks...

itu lah antara... dialog2 sepanjang aku kat bangi sabtu yg lepas....

wajah-wajah anggun org yg GUMBIRA di hari sabtu yg lepas

huh! glem cam nak kawen sudah...ahaks


penat nk snap pic yg terletak kat atas lemari yg tinggi
tp comei jugak cik kak nih


ni papling aku suke..sbb dr jauh nmpk cam erra fazira...tgk dekat..lah awek si mat soljar rupernye...ngeh33

plezz lah..semua nk gediks..pehtu suh aku snap kan gamba..motip!!!

yeahhh saya menang BUNGE!!

opismate sazz..sape ke name tah..lupe plak..Ina kot! [sape2 berkenan leh lah...tut***]

owh yg ni kan..sibok nak dulu bergamba kn...suh masuk umah dulu segan ater nye...dah masuk over plak dia...seb bek dia xover dr yg bertunang..kalo x..mmg aku tinggalkan dia kat petronas jek!

ececeh..malu2 kerbau plak dia...ini bukan lah abg soljar ya...nk tgk ruper abg soljar sila ke page http://chajuya-dancingfingers.blogspot.com/
sini xdek gamba abg soljar sbb dia dah berlari pulang nk bersiap sedia ke medan perang..ahaks...

terus sazz posing tepi pelamin..nyanyi lagu "PERWIRAKU" kekekkee

barulah sampai turn aku nk menyelit..thanx to abg long..yg verangan nk jadik tukang tangkap gamba jugak....

eee...tengok tu cincin seratus lima puloh...

10 comments:

... said...

time kasih yun!!! rugi la korg dtg lmbt..xdpt masuk camera fotografer..penat ai byr

Yun said...

2la...xpe..janji tym ko kawen nnt..aku akan berada di barisan plg depan tok bergamba..hahaa

marah kat bdk 2org tu sbb lmbt..penat i bwk kete lelaju cam xckp jln raya jek rupnye....skali mereka kat umah lg...

cyanamoose said...

gmbo paling kentang.... HSM ngan TA!!!!! sile rujuk gmbo for details!!!

Yun said...

hahahaa...

kentang ape kah itu?
hik33

taxi ke klia plezz...

MIss Kenanga said...

POSE...HANGAT TA DAN HSM..HARUS TA RAMPAS PELAMIN DAN CICIN..NANTI...AUWWW.

... said...

ape itu kentang? t3t3k nye serupe kentang kah? ai hampir tewas ngn size TA..tu pon dh pakai push up..xde push up xtau la nk ckp!

Sarah Shafawati said...

lawanyerrrrrrrrrrrrrrrrr... nanti amek gmber saye lak yer... weee

Yun said...

hehehe boleh aje..cam dah ade bau..bau jek nih

... said...

oh lawa gmbr ker? *keciwa*

Yun said...

lah..dr camne gamba nk lawa kalo org nye xlawa kan..kan

Good Bye 2018

**pic from google