Friday, August 7, 2009

Radio

Perkara baser jek

Cume aku jek nk jadikan ianya isu...[padahal..aku xdek idea nk merepek ape arini kan]

:P

ok, HotFM pagi td..isu pasal "Mase berchenta vs lepas kawen"

point-point yg dihamburkan oleh pendengar radio arini sgt byk..almaklumlah aku sempat layan 15min jek...dah smpai opis..hehehehe tapi sempat lah aku dengar sorang mamat ni dok komplen pasai wife dia..ayat dia mcm ni

"mase berchenta..xpenah tido dlm kete..dok pon terkepit2 tersipu2 jek..dah lepas kawen., asai masuk kete jek..tido....zzzzz...asai dlm kete jek mate xleh bukak"

hahahahaa mmg lawak..tp aku teringat ayat ayah aku kat mak aku mase kitaorg g JB dulu...mmg sentap jugak lah..tp mak dah lame kenal ayahkan...makanya...ayat tu jadik bahan lawak ajolah...ok lupe plak ayat ayah aku mcm ni

My Dad: ni lah jalan yg kite lalu last year..tp ade perubahan sket.
My Mom: macam xpenah lalu pon jalan ni. bkn dulu kite lalu jalan laen ke?
My Dad: mcm mane nk tau jln kalo naik kete jek tidor..naik kete jek tido..
Aku & adik aku: [gelak terbahak2...sbb tgk 1st tym ayah dok komen pasal mak suke tido dlm kete..hehehee tp tu lah hakikatnya....]

tp mamat tu kan xbaik tau..dok ngutuk bini dia...alah dia pon same..tym berchenta kompem lah jadik super hero..dah kawen...semua malas nk buat..ni xleh..tu kene buat sndr kn...hehehe anggap jek lah...ur wife keletihan menguruskan rumahtangga...makanya, dlm kete tu adalah 1 platform utk menghilangkan lelah..huhuhu lg pon..kalo ikot logik lah kan..tym berchenta kompemlah takot nk tido dlm kete...takot diapa2kan ke..dibawak larik tanpa sedarkan..dah kawen..terang2an lah....xkn diculik or dibawak larik..hehehehee

point2 yg len pg td...xbest sgt....sbb xdek kene mengena ngan kehidupan aku lg...yg ni jek best..sbb teros teringat kat ayah aku..hahaha tetibe rindu kat ayah aku..huk33 lagi terharu... aku bayar utang kat ayah aku...ayah aku say "thanx"..tu perli aku ke ape kan...hahhaaa [kompem dia ingat aku xnak bayar lah tu] utang is utang..xkan nk bawak ke mati kan..even utang ngan ayah..kompem lah kene bayar kan..name pon utang

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google