Wednesday, September 9, 2009

**090909**

tadi aku g Jabatan Pendaftaran kat PJ, aku bkn nye nak tukar warganegara maupon nak tukor identiti...tp aku kene g tukor IC sbb nye opis i nak gune chip TNG dlm IC tu... makanya...nnt dlm 2weeks lg..akan dpt lah aku IC baru ngan wajah yg lebih 'Tembam'...which i hate it! tp tulah hakikat..kalo dah gemok tu..ngaku ajolah!:P tu yg skrg i malas nk tgk cermin! sbb xdpt terima hakikat...ngeh33

ok-ok...tp arini kat pejabat tu agak bz di bahagian pendaftaran perkahwinan & penceraian...baru aku teringat ape pasal ramai org yg kaum kerak semua kat situ bg yg non-muslim lah..mcm india & china lah kan..ruper2nye arini 09-09-09 ye kengkawan..semua dok kejor date melets mcm tu...tp kesian kat kengkawan aku yg Muslim kan kan....sbb xdpt pilih tarikh best taun ni...kalo berani..kawen lah bulan ramadhan ni..kalo nnt kene kaffarah jgn hangen ye!!!:P

Mesti org2 kat JPN tu leh wat keje lebih mase utk dpt kan duit raya lebih sket arini :) **Yeay**

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...