Monday, September 14, 2009

Jalan TAR

Sabtu..seawal 10am..aku dah terpacak kat Jln TAR ye.... owh aku bkn keseorangan kali ni..sbb aku menemankan Puan Murni utjk shopping raya..hik33 xdeklah shopping mane..juz nk carik sampin + songkok + tudung dia sekeluarga..aku ni..kan xdek masalah..org ajak..AKU on jek..kalo sensorang pon aku ON jek kan./.kekekkee

makanya..ingatkan kuar awal..org xramai..tp maha hazab ok..semua org nk kuar jugak awal2 pagi tu..cett makanya...aku kene lah bersesak2 sekali...

aku malas jek nk snap2 ni..sbb terlampau ramai umat ok! yg keluarga siap bwk baby kecik2 lagi..haih* kesian bebudak tu dok melalak..yolah panas kan..dah lah sesak...
ok sila lihat...objek di belakang sekalik..nmpk tak..itulah Puan Murni..yg sedang gigih dlms esi tawar menawarnya....

sila lihat kedai mane yg Puan Murni serang...encik Akram..sila terharu ok!


& kitaorg singgah SOGO kejap..ha sila lihat..aku dah xtau mane barang mane org nye..lepas belek2 & tunggu fitting room yg org dlm nye xnak kuar...operasi makan ke ape tah....last2 Puan Murni gerak pulang..aku plak...bklah dr Sogo...redah kesesakan di JLN TAR..saje jek carik penat..hahahhaa


& on da way nk meredah kesesakan utk aku kembali bernapas di stesen Putra, masjid jamek.. tu..aku ternampak kaunter..SPR...hahhaaa i dah selamat mendaftar sebagai pengundi... kire xsia2 jugak lah aku meredah kembali lautan manusia di JLN TAR tu kan..kekekeke...kire kalo org tny ape dpt dengan senang ati..aku leh jwb..." aku dpt daftar sbg pengundi.." ntah bile lah kan..janji aku dah berjaya...[pdhal aku ptt rase malu sbb dah 27 baru nk daftar]..kekekeke

aku terpakse berkeadaan begini..thanx to Puan Murni sbb mask ini dia yg punye..seb bek dia bwk extra..aku plak..terlampau khusyuk pakai..xsedar..dah masuk umah pon nk pakai lg..aku pon snap lah....& smpai umah dah kol 1.30pm...badan aku sgt keletihan..aku pon sambung tido..niat nak ke shah alam..terpakse di batal kan..hehehehe sbb ptg tu nk ke Cyber plak kan....xckp tenaga plak rasenye...

& mase aku on da way blk..Puan Murni MMS aku ini gamba,...hahaha sangat ensem ok boipren i ni..bersongkok yg dibeli di JLN TAR...:) size songkok ngam2..xpelah adam...next year dpt songkok baru k! :P

4 comments:

Queenin Murni said...

eh, basi dah gambo raya adam~ hahaha!

Queenin Murni said...

eh, basi dah gambo raya adam~ hahaha!

cyana said...

blom basi la.. kan ke pakai bju sexy tuh... bukan baju rayo... haha

Yun said...

hehehee..2la...nnt ko tgk lah boipren i tu posing ngan baju melayu + sampin ..kompem comei

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...