Tuesday, September 8, 2009

Mati Hidup Kembali

Dah lame aku dengar..tapi nk google xtau keyword ape nk gune...hahahaa..tapi mlm smlm semasa aku on da way blk dr melaka ke KL...layan Xfresh.FM...kami xhot kami cool...kenelah mood jiwang sket....sbb radio lain tah ape2 tah...boring thp gaban! dah lah sorang2 kan..mau nye aku mim alip lam sin kan...tapi gagah jugak lah kan..kalo balik pagi ni..kompem status akan jadik EL punye..hahahaa lemau ok nak balik pagi2...di kala org len sedap membute...tp mlm smlm byk gak kete....tp layan ajolah..aku pon layan 80-90km/j hahhaa...giller 2jam 10 minit baru smpai kerinchi.... seyes malas nk blk..mak aku siap halau aku blk..cett mak aku ni..xleh lah aku nk feel lelame sket....mcm2 alasan lah aku bg smlm...kunun nk amik mood..utk ke toilet lah..tgu ayah aku blk terawikh lah....haram...xjalan ok!..nak xnak kol 9pm..kene gerak sbb dah kene halau..hik33
tp best...sbb dpt layan lagu ni..3-4 kali jugak lah dok ulang kat XFRESH.FM..maka nye..meh layan sesame...:) & dpt lah aku tau tajuk lagu ni..kekekee

2 comments:

Unknown said...

haha mati hidup kembali ye bukan hidup semula..hak33

Yun said...

hehehe
tp makne dia same kn..
tp kesian kat ko..carik xjumpe2 kn..
& thanx sbb don-lod kn MP3 tu :)
sangat SUKE!

Good Bye 2018

**pic from google