Tuesday, September 22, 2009

Salam Lebaran

Sekejap jek kan...dah masuk raya ke-3, aku masih lagi relax2...tp xdpt tgk TV yeeee....tu ayah aku dok control tV..TENSI saya ok! tapi xpe

Baru jek Aariz gerak balik dr umah aku..yeeee...Aariz & Mummy & Daddy nye datang beraya ke rumah Mama Yun..hik22..thnax Ila & Daos..berjaya jugak korang menjejaki umah aku kan...

ekceli aku ni..saje2 on Lappy ni kunun nk transfer gamba Family yam semalam...tp tetibe ade wireless Free..hahaha aku try connect..skali berjaya dah..kompem umah makngah sebelah aku ni yg punye...belasah ajelah kn kn

makanya..dapat lah aku hupdate gamba Aariz & family yg masih panas panas panas...sbb xsampai sejam lagi...hahahahaa




Aariz sangat cool..sbb tido jek..senang MakPak nye lah kan..seb bek Aariz xikot perangai Mummy kan..kalo hidak..xleh lah masuk beraya umah org..sbb asik nak melalak jek..keh keh..Maaf Ila..ngutuk ko plak..keh keh


thanx Ila & Daos..sbb sampai jugak ko...even suasana umah aku dah lengang sbb semua org dah pulang ke tempat laen kn..hehehehe
tapi kan gamba family aku jek xsempat amik sbb payah giller nk kumpulkan adik2 aku yg banyak songel itu...:P
ok lah...SelamatMenamBahBeratBadan Semua,...hehehe



2 comments:

semut-terbersin said...

wahh!! banggenyeh dapat masuk blog yun!! akhirnye kami ditepek dalam blog mama yunne! bezz bezz!! thanks mama yunne yg kasik duit raye merah kat aariz!!

Yun said...

2la...baru dpt berjumpe Aariz kan....kalo selalu jumpe..makanya..selalu lah gamba dia akan di tepek kat blogs aku ni [nmpk sgt xde modal nk berblogging ek?] kekeke

Good Bye 2018

**pic from google