Wednesday, September 16, 2009

Salam Perantauan

Salam Perantauan eh..eh.. SALAM AIDILFITRI LAH..

Aku rase dah ade yg start cuti arini..tp esok lagi lah ramai meninggalkan kota yg penuh pancaroba tu..tp aku masih ade 3days utk bertapa di sini...oklah..sementara kengkawan ku masih berada di depan PC mereka...aku ingin mengambil kesempatan utk menyusun kesemua jari di tangan utk memohon keampunan & kemaafan pd segala perbuatan aku yg sengaja & xsengaja yg telah membuatkan mane2 hati terguris maupon terluka..apetah lagi yang telah patah teros...maaf kan lah daku.... sekiranya ade kata2 aku yg telah menanahkan mane2 hati...sila lah....maafkan daku..sesungguhnya..aku masih belom membeli insurans utk mulot aku yg asik nak berkata jujur sangat...sori ok! & halalkan segala perbuatan yg mane2 korang menyampah nk tgk & halalkan jugak mane2 yg aku termakan or terminom secare belebihan2 sehingga hati korang terbuku sehingga bengkak lalu menjadik hati batu...maafkanlah saya...nnt hati tu akan lembut kembali..insyallah...

oklah...selain itu, pd mereka yg akan pulang ke kampung halaman..selamat pulang & bercuti...pandulah dengan cermat & berhati2....ingatlah pd yg tersayang....terutamanya ingatlah pd aku..kawan korang ni..balik nnt sila tapau lelebih sket..aku nk rase jugak hasil dr kampung halaman korang tu yek..ok lah...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & MAAF ZAHIR DAN BATIN :)

& Lagu ni khas utk kalian semua..enjoy!



4 comments:

Queenin Murni said...

kot yer pon minat ahmad jais, takyah ler smp 2.. hehehe!

Yun said...

hahaha
terpaste 2kali plak..cett
xpe i dah tukor...dah alang2 terletak 2 lagu kan..heheheee

xy~han said...

Selamat hari raye cik yun.
maaf ye atas semua salah silap...

nk uit aye on behalf buleh?
hikhikkk... ;p

Yun said...

xy~han: aku pon same..0-0 lah ek...mane ade kes on behalf..kasik kuar dulu si A.J tu..br leh cerita pjg..hehehee

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...