Thursday, October 1, 2009

Aqif Muadz

Betol ke idak aku spell name anak si Aman [bkn bapak aku ok..ni abd rahman...abg si yam] ni...ntah le..but we all panggil dia Aqiff jek..

Comei kan berbaju melayu siap sampin lagi..pak nye lah yang gigih..budak ni baru 2 bln tym raya aritu..kire mak nye pon baru abis pantang mcm tu...

tp dlm gamba nmpk cam dah 4bln camtu..hehehe Aqiff ni sgt lah peramah...oppss bukan suke ajak org membebel ngan dia...leteih lah nak melayan..paknye lah yg ngajor aku rase..hahaha semua salah pak ek..sbb mak nye diam aje...keh keh keh...

& kecik2 lagi..dah teror nk posing ngan camera...



ni mase dia lom mengamuk...gamba pon ok jek lah....kannn
dah mengamok..semua gamba muke cebek cebek jek..ngeh33...

Nota Kaki: Gamba nisrina xbyk sbb nye...cik kak tu kan dah dpt kaki..xleh dok diam...payah bebenor plak skrg ni..xpe aku tgh plan nk wat outdoor photoshoot tok dia..maybe leh join ngan Adam[kalo blh lah]..hehehe suke suki jek wat plan..tp xtny makpak dia lg ek..keh keh keh...

6 comments:

Queenin Murni said...

aaa..sekian lama aku menunggu ok??? ko selalu lupakan Adam.. :(
tapi kan.. mmg letih la nak ngejor budak 2org tu nanti.. masing2 dah boleh bawak hala tujuan sendrik. :P

si Aqiff ni mmg muke keluarga yam aku rasa. :P

Yun said...

aku bkn melupakan adam..cume xteringat jek...kebiasaan nye...semua terjadi secare xsengaja...bkn di plan kn kn kn.....

erm aqiff ni..aku rase muke mak nye..hehehe xpe kite tgk nnt dia ikot muke sape..keh keh keh

Anonymous said...

kutuk aku ye.. (aman)

Yun said...

aman: well.. xkan aku nk kutuk anak ko plak kan...sungguh lah xpatut kn kn!

Farie said...

tomeinye.......:) org pantang tgk dak kecek comey2 nie. nak geget jew rs...

Yun said...

farie: xbaek geget anak org...

tapi kalo nk jugak...jgn lupe ajak akak join geget skalik..hehehe :P

Good Bye 2018

**pic from google