Thursday, October 1, 2009

Gambar sane sini

MerAkam kan gambar family Yam...

sob ** sob ** gambar family aku jugak yg xsempat nk di rakam..gare2....mase pagi lepas bersalaman tuh..bergegas nk ke umah mak ngah sebelah..lepas tu mmg payah lah kumpulkan adik2 aku kan..sorang lesap..dah balik sorang lagi membute plak..pehtu ngan xdapat dikesan lah..kesudahannya..photographer berasap..xmo dah merakamkan gambar ape..tgu lah raya aji nnt..kalo aku ade MOOD baik...geram aku ngan adik2 aku byk songel tuh!

ok tatap lah,..gambar ni dulu yam ye...gamba yg reramai tu xsiap lagik..tone color nye aku maseh xpuas ati lagik!!!!!!

**along & Family**

**amir yang sangat pendiam**

**aman & family**

**Aqiff yang sangat becok macam pak nye**

**yam & family**

**nisrina yg sakan makan mee goreng**
xpedas ke yang oiii....
aku rasekan yam...gamba family ko..nnt aku amik blk..sbb aku xpuas ati..sbb nye adelah..nnt aku cerita!

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...