Friday, October 9, 2009

Kawan

Tengok Blogger Boy malam semalam..tu pon sedar nk dekat abis...erm...lebih membuatkan aku rase sangat2 frust...semalam adalah episode terakhir ok! pergh..nk kene khatamkan kat 8tv nye website lah jawabnye...hampeh...

sempat lah aku tgk part karaoke yg depa nyanyi lagu ni...hahaha teringat balik..lagu lame kan..nyanyian ruhil...

makanya..meh lah layan kan sesame arini..hehehee



Kawan... apa erti sayang
Jika hati tak senang
Kawan... apa erti kasih
Jika kau tersalah pilih

Kau... pandai bercerita
Surat panjang berjela
Kita tak pernah bersua
Aku tak suka bercinta

Apakah ertinya ini
Mengganggu akal dan hati
Lupakan saja, lupakan diriku
Kita di bangku sekolah lagi...[ni agak xsesuwai plak]

Hei! Jangan buang masa
Dengan berkhayal saja
Kawan lihat masa depan
Masih jauh di hadapan

Hei! Jangan main api
Nanti membakar diri
Ilmu harus kita cari
Kelak kita takkan rugi

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...