Friday, October 9, 2009

Sakan Raya @ ISD

Bukan Jamuan Raya...

tu jek yg blh di perkatakan..

tapi...dah jadik cam jamuan raya jugak

sebabnye..dapat menjamu semua org....

Idea asal dari Puan Murni yang kengkonon ajak kami wat potluck..kami tu terdiri drpd Murni-Kak Nor-Aku-Sharna tapi dek kerana...dah sok sek..terckp kat org len suh wat sikit puding/agar2 & air....budget mcm wat makan2 sket jek..ala ari jumaat kan..dah lame xdek makan2..tu yang beria nk buat..lg pon department kami xbuat jamuan raya taun ni.. tapi alhamdulillah..krie potluck ni jadik ala2 mini jamuan raya ISD lah..hehehe..xsangka byk pulak makanan nye..hehehe

ok..antara makanan yang ade

1) Anor Lontong

2) Sharna na na na Laksa

3) Murnieooo Spagetti

4) Air sedap + Dadih Kak Wan + Agar2 Kak Su + kek Cokelat skandel
+ buah Pisang emas di bawa belayar..pisang raja dah balik istana
+ DJ-DJ yang xhenti2 menceceh dlm pantry..hehehe

ni jek sempat aku snap..ade lg byk gamba dr camera sharna + murni + amy..nnt kan lah ek
Finally, tukang komen utama...xkate ape2...makanya...makanan semua marbelles lah kirenye...hahaha aku hanya merebus ketupat segera...mudah kan keje aku....

Nota kaki: xsabar tgu lapar...nak belasah satu rengget spagetti Puan Murni plak..hehehe

3 comments:

cyanamoose said...

sapo2 mo order shana na na laksa sila order..tetiber..

Yun said...

mmg btol lah..aku dpt makan spagetti berharga sehengget jek...

Unknown said...

wah laksa..lazatnye..mo sket buleh puan cyana???

Good Bye 2018

**pic from google