Monday, November 2, 2009

Krim Brulee yang SODAP!

Aku xrase dah basi citer ni..tapi bau dia dah masam sket kot tapi xsemasam bau air susu yg ditinggalkan org dlm pantry...maha hazab ok deria bau aku sbb kene bekerja keras kalo dok dlm pantry tu..sungguh xbertanggung jawab kan..ingat kat opis ni ade pasal Maid ke tok basuh pinggan mangkuk & lap segala makanan yg tumpah...cettt

story ni adelah utk 25 oktober lepas...tapi xberkesempatan nk hupdate kan...
almaklom bergelumang ngan hama-hama padi

sesampai jek kat majlis [thanx to DD sbb sudi meneman beta..kalo pg sendiri..kem salam lah aku nk sampai kan]
aku sangat kagum ngan kaler dia..terkesima ok! sbb pink+purple & aku plg suke ros dia...kaler purple..kalo ikot sharna..lilac katernye....pelamin nan indah mak suka jugak..tp sila buang daun2 ijau di tiang..ganti ngan tiang putih jek ke....[tak pe citarase org semua laen2 kan]

cantekkan
terkesima guwe...
the pengantin

dok semeja ngan boss aku..mau x aku pon kumpul dosa lebih mlm tu..hahahahaa

haih*

owh lupe pengantin lelaki tu boss tok projek ebernas aku dulu...
ala yg selalu belanje makan tu.....
hehehee

the gift

pengantin-to-be yg bakal jln bawah pedang [xsabar nk tgk!]

adiba nor pon ade ok!

yg ni sedap!!! sungguh terasa cream nye di mulot.......hehehehe

3 comments:

Anonymous said...

cantiknya pelamin!!!

aa

Yun said...

ye cik aa,

nnt ko wat mcm ni,..kompem aku terkesima skalik lagi..hehehe

btw, ko poie ke kenduri kyra mansor nnt?

Anonymous said...

aku wat lagi grand dari ni, tp ko kena sponsor la hehehe

bila kenduri kyra ek? aku x dpt pun kad jmputn?

Good Bye 2018

**pic from google