Monday, December 21, 2009

1 Muharram 1431H

Selamat diijabkabulkan mase 1 Muharram 1431H, tahniah Yanti & Azrul...Semoga kebahagiaan milik kalian ber-2.

Lagi sorang memilik tema oren...mak eihhh...ko ngan si Fauziah ni berjanji ke apo ek? hehehe

aku ke majlis si Yanti yg bertempat di Londang, Melaka bersama si Lyza....baser lah....tu..tu jek geng yg tgl kan...hahahaa

tapi best sbb nek kete best...xyah aku stress ngan traffic kat melaka ni...leh melelapkan mate seminit dua...

aku ngan Lyza sampai awal...sbb lyza ade kenduri len kat Batu pahat..makanya...mmg awal lah kami makan kenduri aritu...hehehe kol 11.15am dah smpai ok....seb bek pengantin berarak awal...iaitu seawal 12.30pm..





makanya..sempat lah tgk kan..lepas setel dia dok kat pelamin..kami teros chow...singgah umah family lyza kat kuala sg. baru tok dia angkut baju dia..hehehee sbb dia nk blk Muor teros kate nye

sempat lah bergamba + bergossip ngan pengantin...1st tym aku pegi umah kenduri kawen./.tp dlm umah dia...especially depan pelamin xdek org melepak...hahaha cool kan..aku ngan lyza leh pilih nk dok kat mane..last2 lepak ngan pengantin dlm bilik...hehehehe

sempat lah bergossip kesah perchentaan dia ni...yg mane...kenal sekejap jek...kire berkawan ngan org len...end up jodoh terikat ngan org laen...tu lah org kate...kita hanya mampo merancang tapi tuhan yg menentukan..betui x?







seb bek muat even semua org dlm gamba ni agak membesar bagai johan...hahahahaaa

The pengantin yg nampak comei ngan kaler oren...opppsss aku pon pakai oren arini..gare2 terkene aura kaler pengantin weekend lepas kot...hahahaaha



sebelom chow...sempat lah snap sket kat pelamin ni...

to pengantins,

Selamat Pengantin Baru
HOPE yanti dpt tukar sekolah ngan kadar segera...kesian nih kalo PJJ kan..hehehe
semoga dimurahkan rezeki
& semoga cecepat dapat zuriat






Anak Kak Cinai [Nur Syamsinar]...comeikan...baru 2bln setengah ni..tp sgt comei nga Baju kembang oren...ikut tema ngan sepupu sepapat kan...
lupe plak..nama budak tomei ni...Nurul Mawaddah..sweet kan?
semoga membesar sebagai anak yg solehah.

Nota kaki: jiwa aku yg kacau bilau..apsal entry ni pon jadik kacau bilau...haih*

2 comments:

Queenin Murni said...

ko nampak slim yun.. heheh.. lariksss... :P

btw, tu handbag baru ke??

Yun said...

eleh nk perli lah tu..ok lah nmpk slim dr yg len tu kan..hahahahaha

perasan aje ko...tu bkn hand bag...tu beg letak telekong lah...hahahaha

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...