Thursday, December 24, 2009

Broga Hill

Ala yg dekat Semenyih tu...

xdek lah jauh mane kan...

dah lah semua org kate tempat tu best...+ cantekkkkk

tapi aku dah bape kali plan tp xjadik2 jugak..

lom ade jodoh kot ngan BrogaHill ni..

tp tu lah mmg teringin nak melenguhkan sendi+otot kat situ...

nk bgn seawal azan subuh lom berkumandang tu yg masalah tu kan..

haih* ditambah plak perencah xdek geng..selalu timing FREE xsame kan...

pehtu digaul plak ngan alasan malas + sengaja buat alasan

& then diuli kasik rata ...oppsss silap diuli ngan kebutaan jalan even garmin ade...tp aku xkompiden..hahahahaa

makanya, tempat yg dekat tu pon xsampai2 lagik

Nota kaki: sape lah yg nk ku ajakkan ni

2 comments:

Mira Suhani said...

ko jgn riso..bukan ko je yg ketinggalan aku pong..aku pon xjejak pon lg kaki aku kat sana

didi said...

ajak la ai tp kene ikot taim ai la. tour guide fees percoma. kehkehkehkeh.

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...