Thursday, December 31, 2009

Cendol oh Cendol

Cendol Jam Besar

erm nak kater sedap sangat tu idak le kan..tp kalo takat nk makan cendol tu leh lah carik kat depan jam besar @ lebih senang tepi sungai kat depan bangunan merah [stadhuys] tu. selalu jugak lah aku makan kat situ...tiap kali bwk org berjalan kat melaka..kompem singgah situ tok ilangkan dahaga...huh..dah xdek option len kan...

ni gara Nyiok Kenanga mai melaka mase Xmas...bwk dia jenjalan kat kota melaka..tp dpt masuk muzium samudera jek...tu pon penuh sesak org kan...dah ronda2..kepanasan..pekena lah Cendol ni... kalo dulu tym keje kat tesco..boipren si Lily suke tapau kan cendol ni sbb depa ni peminat cendol depan jam besar ni....

makanya...xmas aritu aku pekena Cendol Pulut....ajeee ajeee

owh rege dia..xdeklah mahal mane..lgpon mangkuk dia kecik jek kan....

Harga utk cendol baser RM 1.40, Kalo Pulut/campur/jagung ke = RM1.70 jek... owh ABC ade jugak kat sini

oklah....nnt nak bawak mira & dd, sepul & sara ronda2 jonker walk & g pantai puteri ke..xpon g ke linggi tok mandi manda & malamnye..serang ikan bakar pulak..hope planning ni menjadik nnt

7 comments:

Mira Suhani said...

wargh nak nak

Mira Suhani said...

eh lupa..laki ai xnak ajak ke??huu

cyanamoose said...

apakata ko tapau bwk opis? hahaha

saifurudin said...

yeagrghhhh .. best2 .. mandi mande tu yg penting .. huhu

tapi cendol ni aku dah rase dah .. mmg best .. ko ar yg bawa masa tu ... huhus

Yun said...

mira: esok ko ajak lah laki ko singgah

sharna: sape lah nk tapaukan tok ko...sampai opis dah basi...pehtu nnt ko makan berbuih mulot...hahaha teros lagi buruk mulot itik..hahahaha

sepul: ko mmg lah dah makan sbb ko yg belanje tym tu kan kan kan....mandi manda tu nnt aku bwk kat linggi lah..best sket..hehehe

semut-terbersin said...

wah bezznye! harus lah aku heret laki aku nanti kalo balik kg!siang je eh benda ni? malam ada?

Yun said...

siang jek lah aku rase....tu pon based on dia nye stok...dah abis dia tutup rasenye...

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...