Tuesday, February 23, 2010

Lubang Hidung Ku Sempit

Leceh lah..bila lubang idong ni jadik sempit.....xpuas rasenye nak menyedut rakus udara yg mengandungi lebih debu-debu kota nih...huh...xsuke bila lubang idong jadik sempit!!!!

Oleh sebab xtahan....pg lah jumpe dokter smlm... sekali dokter bagi ini daaaaa....ubat sumbat idong namenye..hehehe utk mencair kan kahak..layan kan aje ... best jugak......tp banjir mukus lah lepas gune ni kan..keh keh keh
Ni gare2...tgh panas nk mampos sabtu lepas...aku belasah air kenduri yg sangat sejuk....tym minom tu pon aku dah leh agak..kompem dpt sakit tekak ni....tup tup..bkn sakit tekak jek...ngan sakit idong tersumbat segala aku dapat...rasa-kan!

Nota kaki: Jangan plak ade yg xlalu makan LUNCH nnt..hehehe

4 comments:

semut-terbersin said...

wah lagik canggih ni..slalu dapat nasal drop je.. ni siap bleh smebur cam sembur refreshner glade tu je? haha..apekah perasaan kamu bila disembur masuk idung? perit tak?

Yun said...

oleh sebab dia canggih..xrase perit pon...rase mcm paru2 mengembang lebey..sbb ala2 oxigen terlebey..tp part last2 yg air dah smopai tekak tu...leh terbahak2 aku batuk..hehehhee

tp blh lah ilang kan kelegaan idong sempit..hehehe..u shud try..smlm dokter siap wt demo..wat sesame aku camne nk gune..hehehe

Kenanga said...

korek idong secara bertangan xleh ke nok?

Yun said...

korek lombong bijih laen citer...ni mukus ok!

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...