Thursday, February 18, 2010

Kakak Bihah or Kak Long?

Ape yang sesuwai ek...Kakak Bihah ke Kak Long? Mane yg suweettt?. Ntah le...Bihah pon malas pikir..mama Yun lagi lah xsempat pikir..hehehe..

oklah..layan kan gambar Bihah terbaru yg dah berparut di dahi...xpe Bihah..dont worry..kecomelan bihah xhilang dek kerna parut tu ok...
Kuda ku lari gagah berani
Gigih nak tunjukkan kuda Sakti baru dia ni..hehehe
kuda pon comei cam tuan empunye...
pandai ibu pilih ek...

oklah Ibu...ibu save lah ape yg ptt ek..malas dah nak type ni..

setelah 2 bulan aku xjumpe budak kenit ni..serius...dia dah dewasa aku rasekan..
next month dah jadik kakak kan...
gut luck bihah..moga jadik kakak yg baik macam Mama yun [sila jgn muntah]..kite kan same2 kak long..hehehehe

Nota kaki: selain xsabar nak tgk adik Bihah....Xsabar nk tunggu umah baru Bihah jugak..hehehe

4 comments:

cyanamoose said...

kak long la lagi sodap.

Wakil Nisrina said...

Erm...kami panggil dia kakak je skrg ni...
Mama Yun x sabo nak tgk adik kita ye...Kita pun x sabo nak dapat adik n pindah umah...

Yun said...

hehehe ni luahan hati ibu ke ape?

ibu dah xlarat nk bawak baby ek? ngeh33..kesian ibu....asik kene usung pewut jek

yam said...

Stakat kena usung perut je...xpe lg...kena lanyak dgn Bhah lg...erm...x larat di buatnye...

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...