Thursday, February 25, 2010

Macam Menarik ATV ni


Bace belog si Linda Onn....mmg tau dia mula ber ATV ni mase xlame dulu..baru lg rasenye...tgk aktiviti dia kali ni..naik tabur dengan ATV cam menarik plaks...hehehe

serius..tetibe cam nak mencube plak aktiviti ATV ni....haih* tah mane satu lah..kejap...layang2 lah..paintball lah...itu lah ini lah..semua hangat2 taik ayam org kate....tp konsep aku...kalo etringin tu..kene merasa skalik....kalo ongkos byk..leh jek jadik kan hobi kan..kalo xdek ongkos yg byk mcm aku ni...dapat merasa sekali..jadik lah...mcm org tua2 kate..supaya xkempunan...hehehe hajat xsampai...

Nota kaki: erm kene google lah pasai menatang ni plak kan..huhuhu..kepada Linda Onn, mintak maaf..sy print screen ur belog...utk di link kan...[bukan utk menciplak yeee] & tak lupe juga nk bgtau kat Linda Onn..camping tu best lah....

No comments:

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...