Thursday, February 18, 2010

Sushi King

Isnin yang lepas, Mid Valley penuh sesak orang......serius aku xpaham...orang-orang yg menyambut CNY tapi mereka berkeliaran sehingga penuh sesak MV tuh..pelik aku..nk makan pon hazab nk carik tempat nk ddk..mase ni dah xpikir tekak nk makan ape dah...cume pikir tpt kosong jek...last2..fedup....redah sekali lagi & yg ade kosong hanyalah....

Shushi King...

belasah aje lah..
owh aku menemani org Frust yg xjadik dating disebabkan masalah yg xpenah dipkirkan akan terjadi...makanya..kene lah dating ngan aku jek..hahahha

nasib lah labu....seb bek aku Free kan..kalo idak..ko redah lah MV tu sorang2..makan sorang2..hehehehe



alhamdulillah...kenyang....bayangkan...kol 3pm baru makan...sbb aku puasa dr pagi..kerna malas nk masak......air...hehehehe :P

aku tgh sakan nak khatamkan tok kali ke berapa tah citer Fullhouse tu...almaklomlah..org boring..senin tu xdek plan asalnye....bgn pagi..ngadap lappy tgk muvi jek lah kan....tup2 TGH si Lyza call..ajak lepak MV..pelik bin ajaib kejap..hehehe..org dah ajak..aku ON jek lah kan...

Nota kaki: sebenarnye..ade jek makanan lain yg di order...sbb Lyza datang ngan kawan dia...tp xsempat dah nk snap..makanan kawan dia tu smpai lambat bebenau..aku dah lah tgh melantak...makanya....terlupe sudah..hehehe

3 comments:

saifurudin said...

telur dalam mangkuk tu x sedapkan .. ohoho .. tapi aku mkn isi die je .. cendawan ngan ketam .. yg tu je sedap masin2 sket .. heheh

::FAIZ FARISH:: said...

tak suka makan sushi... hehehe

Yun said...

saifurudin: telor tu lah yg sedap...:P

faiz: hehehe tekak masing2 kan...tp mmg ramai yg xleh makan sushi ni...xsalah...but I leh jek telan ..hehehehe

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...